Rakkaus on ihmeellistä, kun on rakastamansa ihmisen lähellä unohtaa kaiken murheen ja stressin mitä on arjessa ilman häntä. Olen huomannut kun käyn koulua ja asumma rakkaani kanssa erillä paikkakunnalla kumpikin niin sitä osaa rentoutua paremmin kun pääsee pois kotoa ja koulustressistä. Vaikka tekisin hänen luonaan jotain koulutehtäviä niin ei se ole niin stressaavaa kuin että tekisin niitä kotona yksin.

Kosketus huomaamaton ja hellä, viimehetken läheisyys ennen unta. Kuuma hengitys mun niskassa, kuuma ja hikinen iho vasten selkääni, ystävällinen ja lempeä käsi ympärilläni. Mietin missä olisin ilman sinua olisinko tässä yksin vai olisko minua edes olemassa enää. olen nyt onnellinen lähelläni on joku joka väittää minusta ja hyväksyy minut sellaisena kun olen. Pidä minusta kiinni muuten en tiedä missä olen huomenna. Ole lähelläni en halua herätä aamulla yksin kylmästä vuoteesta, yksin tähän ankeaan aamuun.